بارداری

چطور در خانه عکس ماهگرد بارداری بگیرم؟

6 قدم تا عکس های زیباتر:

اگر شما هم دلتان می‌خواهد تغییرات ظاهریتان را ماه به ماه ثبت کنید؛ برای داشتن عکس‌های بهتر این راهکارها را بخوانید:

📷1- در نور قرار بگیرید
به دنبال جایی در خانه بگردید که نور زیادی داشته باشد. دیواری نزدیکِ پنجره که نور خوبی بر آن می‌تابد، بهترین انتخاب است. یادتان باشد در روز عکاسی کنید.
📷2- پس‌زمینه را چک کنید
به این دقت کنید که پشت سرتان چه چیزی وجود دارد. یک دیوار تمیز، بکگراند مناسبی است که تمرکز را بر شما و بزرگتر شدنِ شکمتان قرار می‌دهد. سعی کنید پس‌زمینه را ساده انتخاب کنید و در همه‌ی عکس‌ها ثابت باشد. تغییر لباس یا مدل مو می‌تواند حال و هوای شما را در هر ماه نشان بدهد.
📷3- عکاس چه کسی است
آیا همسرتان اینکار را برایتان انجام می‌دهد؛ یا مادرتان، یا یک دوست؟
یا سِلف‌تایمر دوربیننتان!
شاید بهتر باشد کسی را درگیر چالش خودتان نکنید. دوربین عکاسی یا دوربین موبایل، فرقی نمی‌کند؛ فقط کافیست بتوانید با کمک سه‌پایه یا هر چیز دیگری، آن را جایی ثابت نگه‌دارید و تایمر را روشن کنید.
📷4- چی بپوشم!
سوال همیشه مهم، و مهم‌تر در عکس‌های سریالی. باید تصمیم بگیرید می‌خواهید چطور دیده شوید. آیا دوست دارید در هر عکس با لباسهای مختلف حال و هوای متفاوتی داشته باشید؟ و یا دوست دارید یک لباس را در همه‌ی عکس‌ها بپوشید و تمرکز بیشتری بر تغییرات داشته باشید؛ در این صورت لباسی انتخاب کنید که از روز اول تا روزهای آخر بارداری قابل پوشیدن باشد. لباسی که پارچه‌اش کش بیاید و ترجیحا برای ابتدای بارداری یک سایز بزرگ باشد.
📷5- ژست بگیرید
چند ژست مختلف را امتحان کنید و ببینید در چه پوزیشنی شکمتان کامل‌تر دیده می‌شود. با زاویه قرار گرفتن جلوی دوربین، برجستگی شکم را بهتر نشان می‌دهد. تصمیم با خودتان است که می‌خواهید دوربین را نگاه کنید یا نگاهتان به نی‌نیِ توی دلتان باشد
📷6- فراموش نکنید
اگر تصمیم دارید هر ماه از خودتان عکس بگیرید‌؛ پس تاریخ‌های عکاسی را در پلنر بارداریتان ثبت کنید تا فراموشتان نشود. یادتان باشد یک عکس نهایی هم با نوزاد توی بغلتان، به این مجموعه اضافه کنید.
این عکس‌ها بهترین یادگارهای شما از این دوران می‌شوند که سالها برای شما و فرزندتان باقی خواهند ماند.

1 دیدگاه در “چطور در خانه عکس ماهگرد بارداری بگیرم؟

  1. الهام گفت:

    خیلی عالی توضیح دادید.ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *